החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

תמיכה טכנית ויצירת קשר

מרכז שירות טלפוני: *3055
פנייה באמצעות ווצאפ: 054-5217042
*3055
מעבדת שירות - יהוד: רחוב אלטלף 11 יהוד
ימים א-ה: 9:00-17:00
יום ו': 9:00-13:00
יום שבת: סגור

 

שאלות ותשובות לפני קנייה

בשני הדגמים עוצמת השאיבה היא פי 10 מסדרה 600, יש להם מערכת ניווט מתקדמת אשר מתוכננת לנווט בצורה חכמה ולנקות קומה שלמה בבית בפעולה אחת, הרובוט בונה את המפה תוך כדי ביצוע הניקיון כך שהוא יודע היכן ניקה והיכן צריך להמשיך לנקות. בדגמי j הרובוט גם יודע לזהות ולהימנע מלמעלה מ-80 מכשולים שונים כגון גרביים וכבלים.

סוללת הליתיום טובה יותר מהסוללות הקודמות: היא מציעה עד פי 2 יותר הרצות לכל מחזור ועד פי 2 יותר מחזורי עבודה מסוללת ה x-life הסגולה ועד פי 4 יותר מחזורי עבודה מסוללת ה APS הצהובה.

אפליקציית iRobot Home מאפשרת לכם לנקות ולתזמן בנוחות, בכל עת ובכל מקום. ניתן מכל מקום בו אתם נמצאים (בארץ או בעולם) להפעיל את רומבה, לעדכן לוח זמני ניקיונות ולהתאים את העדפות הניקיון שלכם בכל עת. האפליקציה מספקת דו"חות ומפה ביחס לעבודות ניקיון שנעשו לאחרונה. באפליקציה תוכלו גם לראות אם הרובוט נתקל בתקלה כלשהי וכמו כן למצוא הסבר על סוג התקלה.
בדגמים i7, s9 ו-J7 יש את מערכת imprint smart mapping המאפשרת לרובוט לנקות חדר/אזור ספציפי ולהימנע מלהתקרב לאזורים מסוימים.

בשני הדגמים יש שני תאי ריקון, תא אחד לשאיבה בלבד ותא נוסף לשאיבה ושטיפה. בדגם i8 יש מצלמה בעזרתה ניתן להגדיר לרובוט אזורים תחומים בהם ינקה או לא ינקה באופן ממוקד – למשל שלא יעלה על השטיח עם התא המשולב או ינקה באזור המטבח אחרי ארוחת ערב.

בסדרה i3 ישנם שיפורים משמעותיים במספר רב של אספקטים לעומת סדרה 600.

השיפורים המשמעותיים ביותר הם:

1.  פעולת המנוע שקטה יותר.

2.  יכולת שאיבה פי 10.

3.  מסננים חדישים מסוג HEPA. מסננים אלו מיועדים גם לאיסוף חלקיקי אבק קטנטנים ומספקים אויר טוב ונקי יותר בבית (מומלץ מאד לרגישים לקרדית האבק)

4. התראה כאשר מיכל הפסולת מלא.

5. עבודה בקווים ישרים.

6. טעינה וחזרה להמשך העבודה.

רומבה מסוגל לעלות ולרדת מכל גובה של עד 1.5 ס"מ (תלוי בדגם), ייתכן ורומבה יתקשה לעלות על ספים בעלי 90 מעלות .

רומבה עשוי להשתהות כאשר הוא נתקל בקצוות מדרגה מעוגלים או בהירים או מדרגות עם סיומת של פס מתכתי, במקרה של קושי בזיהוי מדרגה כאמור ניתן להיעזר בקיר וירטואלי לחסימת המדרגה.

רומבה עובד על כל סוגי המשטחים: רצפות מסוגים שונים, שיש, פרקט ושטיחים.

כמו כן רומבה יכול לעלות ולרדת משטיחים לרצפה.

לרומבה גלגלים מגומי שאינם גורמים לנזק ו/או לשריטות במשטחים השונים.

רומבה, כמו כל שואבי האבק, עלול שלא לעבוד על שטיחי שאגי או שטיחים בעלי שיער ארוך.

לא.

לרומבה חיישני מצוק אשר מאפשרים לו לזהות מדרגות ולא ליפול מהן.

כאשר רומבה מגיע למדרגות, הוא מזהה אותן ומשנה את כיוון הנסיעה, לעיתים רומבה עלול להפסיק את עבודתו ולהיעצר בקרבת המדרגות, במקרים אלו ניתן לפתור זאת על ידי הצבת קיר וירטואלי באזור זה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שנית כי רומבה לעולם לא יפול במדרגות.

כן.

לרומבה יש מברשת צד בעלת 3 זרועות, המסתובבת באופן קבוע ומנקה את הפינות והפנלים.

יתכן ששטח בגודל ס"מ במרכז הפינה לא ינוקה באופן מקסימלי – פרט לדגם S9 פלוס שתוכנן כך שינקה פינות באופן מיטבי.

כן.

רומבה עובד על כל סוגי המשטחים: רצפות מסוגים שונים, שיש, פרקט ושטיחים.

כמו כן רומבה יכול לעלות ולרדת משטיחים לרצפה.

לרומבה גלגלים מגומי שאינם גורמים נזק ו/או שריטות במשטחים השונים.

רומבה לא מתאים לשטיחים מסוג שאגי.

מידות הרומבה הינם: גובה כ-9.5 ס"מ , קוטר 34 ס"מ.

 

 

דגמים 600-900 עובדים בממוצע כשעה, בשטח של כ-80 מ"ר, בסיום העבודה רומבה חוזר באופן עצמאי לעמדת הטעינה (בסדרה 600 הרובוט צריך להיות קרוב לעבוד בקירבת תחנת העגינה)

רומבה מסדרות i3,i7,s9 ו-J7 עובדים כשעה וחצי עד שעתיים, מטעינים את עצמם בעת הצורך וממשיכים אוטומטית בפעולת הניקוי לפי המפה השמורה במכשיר לגבי הדגמים האחרים, במידת הצורך, ניתן להפעיל אותם שנית לאחר הטעינה.

תכנות קיים בכל הדגמים החדשים, לרבות בדגם 698.

ניתן לתכנת את הרומבה להפעלה עצמית עד פעם אחת ביום.

כל הפעלה נוספת יכולה להתבצע ע"י לחיצה יזומה.

רומבה עובד על פי אלגוריתם יחודי שפותח על ידי חברת איירובוט ומוגן בפטנטים.

שיטה זו נקראת iAdapt. ופותחה במיוחד להתמודד עם החיים האמיתיים ועם כל צורה ואיפיון של חדר ובית. בעזרת שיטה זו רומבה עובר בין 4-5 פעמים על כל נקודה בחדר ובכך מבטיח ניקיון יסודי. כמו בהפעלה של שואב אבק ידני שבו עוברים על כל נקודה מספר פעמים מכיוונים שונים, כך גם רומבה.

iAdapt כוללת אלגוריתם סטטיסטי שבעזרת החיישנים של רומבה, המעבד הפנימי שלו מקבל עד 60 החלטות בשנייה ומחליט על דרך הניקוי האופטימלית החדר.

לרומבה בסדרה i3 יש מערכת ניקוי בשלושה שלבים ועוצמת שאיבה פי 10 מסדרה 600 . לרומבה יש חיישן רצפה המאפשר לו לנווט בצורה חלקה ויעילה לאורך קומה שלמה של הבית , עם טעינה מחדש, לפי הנדרש לסיום המלאכה. רומבה i3 עושה שימוש בשילוב חיישנים לבניית המפה שלו. שילוב המידע מכל החיישנים השונים האלה מספק לרובוט את היכולת לבנות מפה המייצגת היטב את הקומה, שהשימוש בה מבטיח שהרובוט מנקה את כל החלל הזמין. הרובוט בונה את המפה תוך כדי ביצוע הניקיון.

על פי הוראות היצרן, יש להחליף מברשת צד ופילטרים אחת לחודשיים. אנו ממליצים לבצע החלפת פילטרים ומברשת צד בין חודשיים לארבעה, בהתאם למספר ההפעלות וכמות הליכלוך בבית.

בבית עם בעלי חיים מומלצת החלפת פילטרים כל חודשיים.

משך האחריות על רומבה היא שנה על המכשיר ושנה על הסוללה, רישום באתרנו תוך 30 יום מיום הרכישה מקנה שנת אחריות נוספת חינם למכשיר.

האחריות אינה כוללת שבר, מגע עם מים וחלקים אשר מתבלים כמו פילטרים ומברשות.

 

רומבה שוקל כ- 5.5-6.5 קילו. דגמי פלוס שוקלים 12-20 ק"ג (כולל עמדת הריקון, תלוי בדגם)

לרומבה רעש זעיר מהמנוע ומהמברשות שעובדים בעת ההפעלה.

ניתן לומר כי רומבה שקט הרבה יותר מכל שואב אבק אחר שאנו מכירים וניתן לשהות בבית במהלך עבודתו.

כמובן שניתן לתכנת את רומבה שיעבוד כאשר הבית ריק מבני הבית או להפעילו בלחיצת כפתור ולצאת מהחדר או מהבית.

אנו ממליצים לשמור את חוברת ההדרכה בעברית המצורפת למכשיר. בחוברת קיימת טבלה המפרטת רשימת של תקלות וכן הסברים לפתרון הבעיה.

ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו באמצעים המופיעים מטה או להגיע למעבדה ביהוד, לאחד מסניפי הרשת בחיפה, ירושלים, רעננה, תל אביב, קריון ואילת או לנקודת שירות ב"סלון אדיב בב"ש".

חלק גדול מהבעיות נפתרות בטלפון.

במקרים בהם המכשיר צריך להגיע למעבדת השירות, ניתן במידת הצורך, להיעזר בשירות המשלוחים, איסוף והחזרת המכשיר מבית הלקוח, ע"י שליח בעלות מסובסדת של 70 ₪ (35 ש"ח לכיוון).

טלפון שירות לקוחות: 3055*

ווצאפ: 054-5217042

דוא"ל: irobot.service@kohelet.co.il

גם לאחר תום האחריות, ניתן לקבל שרות תיקונים הכרוך בתשלום בהתאם למהות התקלה. יחד עם זאת, רומבה ידוע באמינותו ותיחזוקו באופן תקין תאריך את חייו.

המשלוח מגיע תוך 7 ימי עסקים באמצעות שליח (לא כולל שישי, שבת וחגים).

תלוי בשימוש ובתפעול.

להארכת חיי הסוללה יש להשאיר את רומבה בתחנת ההטענה כל זמן שהוא לא עובד.

תחנת ההטענה מנהלת את טעינת הסוללה באופן אופטימלי. בשימוש יום יומי, יש להחליף את הסוללה בממוצע של אחת לשנה וחצי. מספר קטן יותר של הפעלות שבועיות יאריך את חיי הסוללה.

ההמלצה שלנו הינה להפעיל את המכשיר בהתאם לצרכים בבית.

 

דגמי רומבה 698, i1, j7, j9 – הם מכשירים שואבים בלבד

דגמים i5 קומבו ו-i8 קומבו – מגיעים עם תא פסולת נוסף משולב לשאיבה ושטיפה

דגמים j7 קומבו ו-j9 קומבו – בעלי זרוע שטיפה שעולה אוטומטית כאשר המכשיר מזהה שטיחים, בכדי לא להרטיב אותם ולהימנע מריח רע של רטיבות.

 

איירובוט רומבה מתוכנן בארה"ב ומיוצר במפעלים בסין.

בקרת יצור ובקרת איכות צמודה נעשית ישירות על ידי חברת iRobot האמריקאית.

כל סדרת יצור עוברת בדיקות קפדניות וממושכות לוודא שהמכשיר שלכם יהיה באמינות והאיכות הגבוהה ביותר.

חשוב להדגיש כי כל מגע של רומבה ו/או אביזריו עם נוזלים, יגרום לנזק בלתי הפיך לרומבה אשר יבטל את האחריות ולכן כאשר יש בבית בעלי חיים אנו ממליצים לבצע הפעלות ראשונות של הרומבה כאשר אתם נוכחים בבית, פעולה זו תתרום לבעל החיים שלכם להתרגל לרומבה וכן תוכלו ללמוד האם יש צורך למנוע מרומבה כניסה לאזורים מסוימים על ידי שימוש באמצעות הקיר הוירטואלי. (מומלץ לחסום את הגישה של רומבה לכלי המים של בעל החיים).

דגמי j יודעים להימנע מנסיעה על צרכים של בעלי חיים*

*התחייבות להחלפה חד פעמית של הרובוט במכשיר שירות. תקף לשנה מתאריך הרכישה ולפסולת מוצקה בלבד של כלבים או חתולים

 

בעת סיום עבודת הרובוט, המערכת שואבת את הפסולת מהמיכל של הרובוט בצורה אוטומטית ומאפשרת לשכוח משאיבת אבק במשך חודשים. בתוך המערכת יש שקית אחסון היכולה להכיל כ-60 מיכלי פסולת מלאים של הרובוט.