החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

תמיכה טכנית ויצירת קשר

מרכז שירות טלפוני: *3055
פנייה באמצעות ווצאפ: 054-5217042
*3055
מעבדת שירות - יהוד: רחוב אלטלף 11 יהוד
ימים א-ה: 10:00-17:00
שישי-שבת: סגור

 

שאלות ותשובות לפני קנייה

בשני הדגמים יש מערכת ניווט מתקדמת אשר מתוכננת לנווט בצורה חכמה ולנקות קומה שלמה בבית בפעולה אחת, הרובוט בונה את המפה תוך כדי ביצוע הניקיון כך שהוא יודע היכן ניקה והיכן צריך להמשיך לנקות. בדגמי j הרובוט גם יודע לזהות ולהימנע מלמעלה מ-80 מכשולים שונים כגון גרביים וכבלים.

סוללת הליתיום טובה יותר מהסוללות הקודמות: היא מציעה עד פי 2 יותר הרצות לכל מחזור ועד פי 2 יותר מחזורי עבודה מסוללת ה x-life הסגולה ועד פי 4 יותר מחזורי עבודה מסוללת ה APS הצהובה.

אפליקציית iRobot Home מאפשרת לכם לנקות ולתזמן בנוחות, בכל עת ובכל מקום. ניתן מכל מקום בו אתם נמצאים (בארץ או בעולם) להפעיל את רומבה, לעדכן לוח זמני ניקיונות ולהתאים את העדפות הניקיון שלכם בכל עת. האפליקציה מספקת דו"חות ומפה ביחס לעבודות ניקיון שנעשו לאחרונה. באפליקציה תוכלו גם לראות אם הרובוט נתקל בתקלה כלשהי וכמו כן למצוא הסבר על סוג התקלה.
בדגמים c7, j9,MAX 10 ו-J7 יש את מערכת imprint smart mapping המאפשרת לרובוט לנקות חדר/אזור ספציפי ולהימנע מלהתקרב לאזורים מסוימים ועוד…

לשלושת הדגמים יש מערכת ריקון אוטומטי לשקית חד-פעמית סגורה המספיקה ל-60 ימים כך שלא צריך לחשוב על שאיבת אבק במשך שבועות רבים.

בדגמים J9 ו-MAX 10 קיימת עוצמת שאיבה טורבו לשטיחים ולמשטחים מלוכלכים במיוחד ומיכל למילוי מים לשטיפה ממושכת.

בדגם MAX 10 קיימת מערכת לשטיפה וייבוש של כרית הניגוב.

 

לשני הדגמים עוצמת שאיבה זהה ויכולת להימנע מעצמים.

דגם J5 מגיע עם מיכל פסולת נוסף המכיל מים ומטלית ניגוב לביצוע שאיבה וניגוב.

 

רומבה מסוגל לעלות ולרדת מכל גובה של עד 1.5 ס"מ (תלוי בדגם), ייתכן ורומבה יתקשה לעלות על ספים בעלי 90 מעלות .

רומבה עשוי להשתהות כאשר הוא נתקל בקצוות מדרגה מעוגלים או בהירים או מדרגות עם סיומת של פס מתכתי, במקרה של קושי בזיהוי מדרגה כאמור ניתן להיעזר בקיר וירטואלי לחסימת המדרגה.

רומבה עובד על כל סוגי המשטחים: רצפות מסוגים שונים, שיש, פרקט ושטיחים.

כמו כן רומבה יכול לעלות ולרדת משטיחים לרצפה.

לרומבה גלגלים מגומי שאינם גורמים לנזק ו/או לשריטות במשטחים השונים.

רומבה, כמו כל שואבי האבק, עלול שלא לעבוד על שטיחי שאגי או שטיחים בעלי שיער ארוך.

לא.

לרומבה חיישני מצוק אשר מאפשרים לו לזהות מדרגות ולא ליפול מהן.

כאשר רומבה מגיע למדרגות, הוא מזהה אותן ומשנה את כיוון הנסיעה, לעיתים רומבה עלול להפסיק את עבודתו ולהיעצר בקרבת המדרגות, במקרים אלו ניתן לפתור זאת על ידי הצבת קיר וירטואלי באזור זה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שנית כי רומבה לעולם לא יפול במדרגות.

כן.

לרומבה יש מברשת צד בעלת 3 זרועות, המסתובבת באופן קבוע ומנקה את הפינות והפנלים.

יתכן ששטח בגודל ס"מ במרכז הפינה לא ינוקה באופן מקסימלי – פרט לדגם S9 פלוס שתוכנן כך שינקה פינות באופן מיטבי.

כן.

רומבה עובד על כל סוגי המשטחים: רצפות מסוגים שונים, שיש, פרקט ושטיחים.

כמו כן רומבה יכול לעלות ולרדת משטיחים לרצפה.

לרומבה גלגלים מגומי שאינם גורמים נזק ו/או שריטות במשטחים השונים.

רומבה לא מתאים לשטיחים מסוג שאגי.

מידות הרומבה הינם: גובה כ-9.5 ס"מ , קוטר 34 ס"מ.

דגם ESSENTIAL גובה – 8 ס"מ , קוטר 32 ס"מ

 

 

שני הדגמים מיועדים לשאיבה ושטיפה.

דגם J7 קומבו מיועד לבית עם שטיחים כיוון שיש לו זרוע הרמה של מטלית הניגוב ,ברגע שהרובוט מזהה שטיח היא מתרוממת למניעת הרטבת השטיח ויצירת ריחות רעים.

 

על פי הוראות היצרן, יש להחליף מברשת צד ופילטרים אחת לחודשיים. אנו ממליצים לבצע החלפת פילטרים ומברשת צד בין חודשיים לארבעה, בהתאם למספר ההפעלות וכמות הליכלוך בבית.

בבית עם בעלי חיים מומלצת החלפת פילטרים כל חודשיים.

משך האחריות על רומבה היא שנה על המכשיר ושנה על הסוללה, רישום באתרנו תוך 30 יום מיום הרכישה מקנה שנת אחריות נוספת חינם למכשיר.

האחריות אינה כוללת שבר, מגע עם מים וחלקים אשר מתבלים כמו פילטרים ומברשות.

 

רומבה שוקל כ- 5.5-6.5 קילו. דגמי פלוס שוקלים 12-20 ק"ג (כולל עמדת הריקון, תלוי בדגם)

לרומבה רעש זעיר מהמנוע ומהמברשות שעובדים בעת ההפעלה.

ניתן לומר כי רומבה שקט הרבה יותר מכל שואב אבק אחר שאנו מכירים וניתן לשהות בבית במהלך עבודתו.

כמובן שניתן לתכנת את רומבה שיעבוד כאשר הבית ריק מבני הבית או להפעילו בלחיצת כפתור ולצאת מהחדר או מהבית.

אנו ממליצים לשמור את חוברת ההדרכה בעברית המצורפת למכשיר. בחוברת קיימת טבלה המפרטת רשימת של תקלות וכן הסברים לפתרון הבעיה.

ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו באמצעים המופיעים מטה או להגיע למעבדה ביהוד, לאחד מסניפי הרשת בחיפה, ירושלים, רעננה, קריון ואילת או לנקודת שירות ב"סלון אדיב בב"ש".

חלק גדול מהבעיות נפתרות בטלפון.

במקרים בהם המכשיר צריך להגיע למעבדת השירות, ניתן במידת הצורך, להיעזר בשירות המשלוחים, איסוף והחזרת המכשיר מבית הלקוח, ע"י שליח בעלות מסובסדת של 70 ₪ (35 ש"ח לכיוון).

טלפון שירות לקוחות: 3055*

ווצאפ: 054-5217042

דוא"ל: irobot.service@kohelet.co.il

גם לאחר תום האחריות, ניתן לקבל שרות תיקונים הכרוך בתשלום בהתאם למהות התקלה. יחד עם זאת, רומבה ידוע באמינותו ותיחזוקו באופן תקין תאריך את חייו.

המשלוח מגיע תוך 7 ימי עסקים באמצעות שליח (לא כולל שישי, שבת וחגים).

תלוי בשימוש ובתפעול.

להארכת חיי הסוללה יש להשאיר את רומבה בתחנת ההטענה כל זמן שהוא לא עובד.

תחנת ההטענה מנהלת את טעינת הסוללה באופן אופטימלי. בשימוש יום יומי, יש להחליף את הסוללה בממוצע של אחת לשנה וחצי. מספר קטן יותר של הפעלות שבועיות יאריך את חיי הסוללה.

ההמלצה שלנו הינה להפעיל את המכשיר בהתאם לצרכים בבית.

 

איירובוט רומבה מתוכנן בארה"ב ומיוצר במפעלים בסין.

בקרת יצור ובקרת איכות צמודה נעשית ישירות על ידי חברת iRobot האמריקאית.

כל סדרת יצור עוברת בדיקות קפדניות וממושכות לוודא שהמכשיר שלכם יהיה באמינות והאיכות הגבוהה ביותר.

חשוב להדגיש כי כל מגע של רומבה ו/או אביזריו עם נוזלים, יגרום לנזק בלתי הפיך לרומבה אשר יבטל את האחריות ולכן כאשר יש בבית בעלי חיים אנו ממליצים לבצע הפעלות ראשונות של הרומבה כאשר אתם נוכחים בבית, פעולה זו תתרום לבעל החיים שלכם להתרגל לרומבה וכן תוכלו ללמוד האם יש צורך למנוע מרומבה כניסה לאזורים מסוימים על ידי שימוש באמצעות הקיר הוירטואלי. (מומלץ לחסום את הגישה של רומבה לכלי המים של בעל החיים).

דגמי j יודעים להימנע מנסיעה על צרכים של בעלי חיים*

*התחייבות להחלפה חד פעמית של הרובוט במכשיר שירות. תקף לשנה מתאריך הרכישה ולפסולת מוצקה בלבד של כלבים או חתולים

 

דגמי הפלוס מגיעים עם תחנת טעינה הכוללת שקית לריקון עצמי של הפסולת,

בדגמי  קומבו J9 וMAX10 התחנה מגיעה גם עם מיכל מים למילוי עצמי של הרובוט.

 

Flag Irobot